Translate

četvrtak, 2. siječnja 2014.

Skidanje uroka molitve

Molitva Sv Mihovilu Arhanđelu

U ime Oca ,i Sina ,ja Duha Svetoga .
Amen.Najslavnijih Princu Anđeoske vojske ,Sv Mihovile Arhanđele ,brani nas u " našoj borbi protiv zlog vrhovništva i njegovih pomagača :protiv vladara svijeta tame ,protiv duhova pakosti na visokim mjestima.Dođi u pomoć ljudima Koje je Bog stvorio grijeh Njegov otkupio od grijeha i tiranije đavola .Sveta Crkva slavi te kao njezin čuvara i zaštitnika ;Jer tebi je Gospodin povjerio duše da ih vodiš u nebo .Molimo Boga da ti pomogne mira kako bi ti slomio Sotonu pod Svojim nogama ,Da on ne može držati ljude zarobljenima i ozljediti Crkvu .Molimo se SvevišnjemuNjegovoj milosti da nas zaštiti od zla da nas ne povuče u Bezdan ;"Sv . Mihaele Arhanđele zauzdaj " Zmaja , staru zmiju , Koja je đavao i sotona , "Vezi ga ja ga baci u Bezdan
" da on više ne zavodi Sotona narode . "
 AMEN          


Bog , naš Gospodin , Kralj vjekova , sve- Moćan i Svemogući , Vi koji ste stvorili sve i sve koji preobražava u jedinstvenu Svoju volju . Vi ste liječnik naših duša . Vi ste spasenje onima koji se obraćaju Vama . Mi vas Molimo da moćno , protjerate , đavolski istjerate svaku moć , prisutnost i podvaljivanje , svaki Zli utjecaj , uroka , ili zlog oka i sve zle akcije usmjerene protiv vaših slugu . . Gdje je zavist i pakost , Dajte nam obilje dobrote , izdržljivost , pobjedu , i ljubavi . O Gospodine , Vi koji volite čovjeka , moliti ćemo vam se da dosegnete u SVOJE ruke snažne I tvoje moćno oružje i ođeš nam u pomoć . Pomozite nam , nama koji smo izrađeni na Vašu sliku , Anđela Mira Pošaljite nad nama , kako bi zaštitio tijelo nam i dušu . Da on dođe na zahtjev i pobijedi svaku moć zla , svaki otrov ili zlobe pozvane protiv nas od strane zavidnih i korumpiranih ljudi . Mahuna zaštitom vlasti Vaše pjevamo , u znak zahvalnosti , " Gospodin je spasenje moje , koga se trebam bojati ? " Neću se bojati zla JER Ti si sa mnom , moj Bog , moja snaga , moj Gospodar moćni , Gospodar mira , Otac svih vremena . Da , Gospodine Bože naš , budi nam milostiv , slugama na tvoju sliku oslobodi nas . . Od svake opasnosti štete ili od samog zloga , i zaštiti nas od njega podizanjem iznad svega zla . Tražimo od vas po zagovoru Naše , Blažene , uvijek Djevice Marije , Majke Božje , od najviših kasti Arhanđela i svetoga Trojstva . Amen. "Amen".



Plemeniti Kneže svih Anđeoskih korova i cijenjeni vođjo vojske Gospodnje ,gorljivi ljubitelju slave Gospodnje i strahu pobunjenih ađela , sv . Mihaele Arhanđele , želeći i ja biti u broju tvojih štovatelja , danas ti se u potpunosti predajem.Stavljam sebe samoga , svoj posao , Svoju obitelj, prijatelje i sve što mi pripada pod tvoju budnu zaštitu . Da bi me štitio  ono što nudim vrlo je malo , budućida sam ja jadni grešnik ali , molim vas nagradite  ljubav moga srca . Sjetite se ,da sam od danas pod vašom budnom zaštitom ,  Pribavi mi oproštenje mojih brojnih i teških grijeha ,grijeha mojih predaka.Pomozite mi da ljubim od sveg srca svoga Boga i dragog spasitelja Isusa Krista, moju dragu majku Mariju , sve ljude koji su otkupljeni po gospodinu našemu Isusu Kristu.



BLOKIRAJ CRNU MAGIJU LINK

Blokada protiv svih negativneih energija,crne magije,uroka,zlih ljudi...U potpunosti čisti energetski spektar,dovodi do harmonije pozitine energije,vraća pozitivno raspoloženje i otklanja crne misli.Blokada je audio zapis širokok spektra djelovanja,određenih frekvencija koji u potpunosti neutraliziraju negativnu energiju,puni organizam pozitivnom energijom i aktivira samoisceljiteljske sposobnosti organizma,revitalizira fizički i psihički organizam.

Audio zapis skida i plaća se direktno sa servisa.

                                                                            
                                                                                      LINK ZA DIREKTNU KUPNJU:

                                                                           LINK ZA KUPNJU

Nema komentara:

Objavi komentar