Translate

subota, 2. studenoga 2013.

Moje iskustvo sa crnom magijom

Nikad nisam vjerovala u crnu magiju i takve stvari,dok me neprilike u mojem životu nisu pritisnule.Radim kao pravnica u jednom ministarstvu,moj muž u istom ministarstvu radi ali na boljoj poziciji.Zbrinuti smo financijski u životu,imam petero sinova i sad su svi hvala Bogu zdravi.Najstariji sin 1986 godine razbolio se,dobio je karcinom koljena.Liječenje je počelo u Zagrebu ali kako nije bilo nikakvog rezultata odlučili smo nastaviti liječenje u Austriji.Morali smo u jednom trenutku prodati svoju vikendicu na moru jer je novac počeo lagano nedostajati.Poslije par mjeseci liječenja u Austriji liječnici su dali dijagnozu da pomoći nema i noga se jednostavno mora odrezati.Moj sin u tom trenutku je imao 16 godina i odlučili smo se vratiti u Zagreb sa daljnjim liječenjem.Operacija je bila zakazana za 40 dana.Na radnom mjestu kolega danima je gnjavio kako trebam nazvati jednog čovjeka u Bihaću i on bi mom sinu mogao pomoći.Moram priznati da nikada nisam vjerovala u takve stvari,niti u svom životu uopće razmišljala o crnoj magiji i takvim poslovima.Moj kolega je na poslu bio toliko naporan da jednostavno ga skinem sa one stvari odlučila sam nazvati tog gospodina u Bihaću.Uzela sam telefon u ruke i jednostavno nazvala,dotična osoba mi se javila i rekla da sutra u 13 sati dođem kod njega.Moj kolega gnjavator pitao me je da li sam ga nazvala,kad sam rekla da jesam pitao me što je rekao.Rekao mi je „dođi sutra u 13h“,moj kolega je ostao iznenađen jer u principu ne prima tako brzo,čeka se minimalno 15 dana.Odlučila sam otići,Bihać nije daleko od Zagreba.Ujutro ja i sin krenuli smo na put za par sati stigli u Bihać.Otišli smo u njegovu kuću i prvo što mi je rekao da ja nemam u njega povjerenja.Oprostite biću iskrena nemam,nikad nisam imala doticaj sa takvim stvarima i jednostavno ne vjerujem.Pošto mi je sin u takvoj situaciju odlučila sam doći.A on meni da li želite da vam kažem zašto vas boli kralježnica,pomislila sam u sebi Bože moj koga ne boli kralježnica,recite mi.Kad ste imali 12 godina na staklo jako porezali ste desnu petu.U tom trenutku ostala sam iznenađena jer to nije mogao znati,a obuću na nogama koju sam imala nije bila otvorenog tipa. Dalje više ja i on nismo pričali vezano za mene i moje probleme sa zdravljem.Sinu kratko i jasno rekao je da izvadi taj i taj zub koji u potpunosti bio zdrav.Sjeli smo u auto i krenuli u Zagreb,prvo što sam pomislila što ja to radim.Sin mi je u takvim problemima a sad još i ovo.Kazala sam sinu da ja ne znam što da radi neka odluči sam.“Kad smo sve uradili budemo izvadili i zub“Ujutro smo otišli kod stomatologa i izvadili zub,zub je bio potpuno zdrav!Teško sam se osjećala u tom trenutku,možete samo zamisliti.Sutra ujutro sin se probudio,koljeno i dalje je bilo jako natečeno.Već je bio lud od svih događaja,uzeo je telefon i nazvao gospodina u Bihaću i rekao:Ako će mi biti bolje recite mi kad,a ako neće i to mi recite neću se ljutiti.Gospodin je rekao tog i tog dana,ali gledaj čuda tog dana moj sin imao je zakazanu operaciju na Šalati(nogu su mu trebali odrezati).Prolaze dani noga je i dalje natečena kao buhtla.Sutra ujutro sin mora na operaciju,situacija je teška,napeta ne može se opisati.Ujutro nema više otekline,odlazimo u bolnicu.Sreća je što je bio jedan stari liječnik zadužen za operaciju,odmah je uradio pretrage i čudo metastaza nije bilo.Rekao je da odgađa operaciju ako se metastaze vrate odmah će ići na operaciju i da to nije nikakav problem.Zahvalna sam starom liječniku što je uradio pretrage i nije odrezao nogu mom sinu,zahvalna sam gospodinu u Bihaću što je pomogao sinu,zahvalna sam sinu što je odlučio izvaditi zub,jer ja ne znam da li bi donijela takvu odluku.Moj sin u ovom trenutku ima 40 godina i hvala Bogu zdrav je.Ovo što sam napisala ne znam gdje bi svrstala jer ne smatram da ima veza sa crnom magijom,jednostavno sam je morala ispričati.Problemi sa crnom magijom dolaze malo  kasnije,moj  najmlađi sin koji nije bio rođen u trenutku kad je najstariji sin imamo karcinom u svojoj 7 godini razbolio se!Samo iz čistog mira bez ikakvih objašnijvih razloga nije imao snage ustati iz kreveta,svi nalazi su uredu.Ne može se pronaći medicinski razlog ovakvog stanja,svi nalazi su uredu,a moje dijete meni pred očima kopni i umire.Ponukana iskustvima sa starijim sinom odmah sa počela tražiti uzrok problema i na nekim drugim području.Raspitivala sam se na sve strane i saznala za jedu stariju ženu u slavoniji koja se bavi sa skidanjem crne magije.Nazvala sam je telefonom i popričala sa njom.Nije tražila da idem kod nje,rekla je da mojem sinu je bačena crna magija.Točno je kazala tko je to uradio,najbliža moja rodbina!Ta osoba uzela je kaput plave boje i zakopala u određeni grob.Ja sam trebala noću otići na taj grob rekla mi je i ime i prezime na grobu i otkopati.Možete zamisliti situaciju ja sama noću moram ići na groblje i kopati po nečijem grobu.Strašno!!!Ne mogu vam opisati kakvi su osjećaji u tom trenutku.Bez puno razmišljanja odlučila sam to napraviti,noću sam otišla na grob i počela kopati.Na dubini možda od 15-20 cm pronašla sam kaput od sina,moram priznati da nisam uopće primijetila da kaput nedostaje,do trenutka kad sam ga pronašla.Bio je to kaput koji sam ja kupila svojem sinu i jednom đepu pronašla sam zlatni lančić svoga sina a u drugom đepu krpu,koja je bila zamotana,a u toj krpi bila je zemlja i stari zahrđali čavli.Točno sam uradila što mi je stara gospođa kazala,sve zapalila.Moram napomenuti da ta gospođa m je rekla što ću pronaći u kaputu od svog sina,čavli i zemlja su bili iz sanduka pokojnika sa ovim je bila urađena crna magija.Kad sam sve ovo zapalila sin se naglo oporavio u roku par dana,teško mi je i danas kad pomislim da mi je to uradio najrođeniji.Nikad sa njom nisam bila u lošim odnosima,dapače smatrala sam je najvećim prijateljom.Ništa joj nisam rekla,ali kad sam sve zapalila imala sam osjećaj kao da sve zna.Prestala je dolaziti kod mene,njenoj obitelji počele su se događati tragedije.Žao mi je što se to dogodilo njenom mužu i djeci,sigurna sam da oni nisu ništa krivi.Što mislite tko je bila ta osoba? Moja rođena sestra!


BLOKIRAJ CRNU MAGIJU LINK

Blokada protiv svih negativneih energija,crne magije,uroka,zlih ljudi...U potpunosti čisti energetski spektar,dovodi do harmonije pozitine energije,vraća pozitivno raspoloženje i otklanja crne misli.Blokada je audio zapis širokok spektra djelovanja,određenih frekvencija koji u potpunosti neutraliziraju negativnu energiju,puni organizam pozitivnom energijom i aktivira samoisceljiteljske sposobnosti organizma,revitalizira fizički i psihički organizam.

Audio zapis skida i plaća se direktno sa servisa.

                                                                            
                                                                                      LINK ZA DIREKTNU KUPNJU:

                                                                           LINK ZA KUPNJU

Broj komentara: 16:

  1. Jako tragicna prica... Jeste vi to stvarno dozivjeli ili je to fiktivno? Ako se to stvarno sve tako desilo onda se nadam da su se vasi sinovi oporavili.
    Posto sam i ja vec duze vrijeme u slicnoj situaciji kao sto ste vi bili bih vas molila za broja od gospodina iz bihaca i gospodje iz slavonije. Naravno samo ako ih jos imate.
    Mogo vam dati i mail adresu ako ih nezelite javno napisati,ali puno bi mi pomogli jer vec godinana patim.

    Unaprijed hvala
    Silvija

    OdgovoriIzbriši
  2. i ja bi bio zahvalan ako mogu dobiti podatke od gospodina iz bihaca,jer sam i ja iz bihaca,evo moja mail adresa mario.mikic@live.de
    Ako Vi gospođo Silvija prvi dobijete podatke molio bi vas da mi ih proslijedite.

    OdgovoriIzbriši
  3. Gospodjo ja imam i gorih problema a najveci mi je taj da zelim da postanem majka!molim vas kontaktirajte me ako je to ikako moguce na armackitatjana@yahoo.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Molim Vas pomozite mi ¡!!!!k.Kacica@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Pozdrav. Ja sam imala slicnih problema. Od bolesti do psihickih napada. Nikad pre nisam verovala u crnu magiju! U glavi mi je bilo da sam samo bolesna i da moram umreti.skoro tri godine sam prolazila pakao i moj muz uz mene. Bili smo ocajni kad bi smo dobili uredne lekarske nalaze! Jednog dana smo odlucili da se obratimo za pomoc hodzama, popovima, vracarima, ma kome vise ne!?! Pokusavali da se izvucemo iz tog zivog blata. Onda smo dobili savet od jednog gospodina iz Beograda da se obratimo jednom mladicu koji ce nam dati ulje i vodu i uputstva za koriscenje. Posle samo 7 dana ja sam bila kao ponovo rodjena. Ni d od depresije, ponovna zelja za zivotom, nemam vise bolova koji su se od jednom javljali.

    OdgovoriIzbriši
  6. Da li neko ima broj od gospodina iz Bihaca i gospodje iz Slavonije
    unapried hvala

    OdgovoriIzbriši
  7. Molim vas telefonski broj gospodje iz Slavonije. Hvala unaprijed !
    gerictihana@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Molim vas telefonski broj gospodje iz Slavonije. Hvala unaprijed !
    gerictihana@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Ako je moguce da se dobije broj. Ili ko prvidobije da se javi. Hvala

    OdgovoriIzbriši
  10. Da li je neko dobio broj od coveka u Bihacu? Molim ako jeste da se javi.Hvala

    OdgovoriIzbriši
  11. Sto se tice magije ja sam se godinama borila sa crnom magijom i zakljucavanja su mi radjena i zakopavane stvari u grob Isla sam na dosta mesta i kod najjacih vracara dala dosta para i ne mogu da kazem da su mi nesto pomogle Sam covek sebi moz dosta da pomogne kad veruje u sebe nekad je tesko al 50 posto sami sebi pravimo nervozu Na internetu sam nasla textove pod naslovom Bosnjacke basme i bajanja to mi je pomoglo vise od bilo kakvih belih magova ja imam dosta kontakta al za podrucije Srbije jel sam iz Srbije mada mogu reci da mi niko od njih nije pomogao a godinama sams e mucila sada se osecam odlicno to je iza mene dal sam skinula vradzbine sve ne znam al vreme ce pokazati nadam se da jesam dok ne odete negde probajte sa ovim BOSNJACKE BASME I BAJANJA MENI JE POMOGLO POZDRAV

    OdgovoriIzbriši