Translate

četvrtak, 2. siječnja 2014.

Bajalice

Magije protiv suparnika
U slučaju da se žena plaši da bi je druga mogla istisnuti iz muževljevog ili udvaračevog srca koriste se sledeće čini. Vadeći biljku s uzdignutim lišćem' žena iznad nje čita sljedeću formulu:
'Ja kopam ovu biljku istinski' ovu moćnu biljku za određenu svrhu. Ova trava posjeduje moć; moć da izbaci ženu koja mi je suparnica; moć da dobijem ili zadržim muža.
O' biljko s tako uspravnim lišćem' tako lijepa' neka ovaj muškarac bude samo moj. Neka moja rivalka odleti; upotrijebi snagu koju imaš' kao i snagu duhova.
Veća sam od druge' važnija sam' snažnija. Protejrajmo je zajedno' daleko je otjerajmo' dalje od svega u nadama njenim.
Puna sam snage. Ti si' o' biljko isto svemoćna u ovom. Zajedno ćemo lako savladati ovu ženu!
O' muškarče! Ja sam te omađijala vrlinom ove biljke. Ništa nije jače od sile koju sam prizvala i na tebe prenijela. Tvoje misli neće nikada odlutati od mene; one će me pratiti kao što voda slijedi svoj utvrđeni tok' kao tele svoju majku!...'

·    Bajlica za sina!
Nakon što se dobije muž ili žena' sljedeći logičan potez prema vedskoj magiji jesu čini za osiguranje rođenja sina' a jedna od bajalica glasi ovako:
'Gle' sjeme se pomiješalo' a to je put ka rođenju sina. To je uredio Pragapati' Pragapati' Anumati' Sinivali' oni ga napraviše. Pragapati će urediti da se ženska djeca rađaju kod drugih — nama će napraviti sina!..'

·    Čini za sprečavanje pobačaja
'Baš kao što Zemlja stvara živa bića' tako će i dijete uspješno da se stvori! Tvoj zametak' kao zametak planina' biće čuvan i dijete će biti zdravo rođeno!...'
Pod istim ovim naslovom dolaze recepti za magiju mržnje.

·    Čini da žena ostane besplodna
U društvu u kojem su brakovi s mnogo žena česti' rođenje djeteta jednoj ženi neizbježno joj donosi čvršći položaj nego ženama bez djece. Shodno tome' mnoge žene se nadaju da će one jedine rađati djecu' iako je žena mnogo u domaćinstvu.
Ako muž dovede kući još jednu ženu' njene suparnice u haremu ponavljače ovu bajalicu:
'O' Gatavedas' spriječi one koji su na putu da se rode! Tvoju utrobu' o' ženo' ovim sam magičnim činima začarala i ona je naopako okrenuta i neće stvorili potomstvo! Ti si besplodna' uzimam ovaj kamen koji predstavlja tvoju neplodnost!...'

·    Čini protiv ljubomore
U isto vreme' žena koja zna za ljubomoru druge žene' ojačaće svoj položaj ovako:
'Tu ljubomoru koju prema meni osjećaš' taj snažni osjećaj ja uništavam. Vatru ljubomore ja razgonim kao što vjetar razgoni požar. Kao šio je smrt sigurna' kao što su mrtvi mrtvi' tako je i tvoja mržnja mrtva! Istisnula sam ljubomoru iz tvog srca kao što se iz mjehura istisne vazduh...'

Čarobnjak koji je često plaćen prema tome koliko čini baci' često potstiče svog klijenta da zbog veće sigurnosti upotrijebi više madija u istu svrhu. Žena čiji muž gubi interes za nju upotrijebit će jedne čini za povratak njegove ljubavi' a druge za sopstveno uljepšavanje.

·    Magija za uljepšavanje
'Aratija' tog demona koji me čini ružnom' ja odbacujem. Sav nedostatak ljepote otkloniće moćni Varuna i Mitra. Arjamane' ruke moje uljepšaj' učini me srećnom. Sreća je cilj zbog kojeg je žena stvorena!
Neka sva ružnoća nestane uz pomoć duha Savitara! Sve nepoželjne stvari uma' tijela i izgleda' sve će nestati.
Sve mane' svaki nedostatak ljepote' sve je to otjerano!...'

·    Bajalica muškosti
Muškost se smatra toliko važnom da posebni iscjelitelji sav život posvećuju proučavanju njegovog nastajanja. Da bi se obezbijedio ovaj cilj pjevaju se divne pjesme u toku pripremanja čini. Postoji vjerovatnoća da psihološki momenat igra veliku ulogu.
Upotrebljavaju se dvije biljke: mucuna pruritus i koren biljke feronia elephantum. One se vade uz sljedeće riječi:
'O travo' tebe iščupaše bikovi' - karakteristični deo simbolike koji se nalazi u mnogim indijskim magijskim obredima - „ti si bik koji obiluje silinom strasti: i za takvog bika ja te danas vadim!...'
Za čupanje biljke koristi se gvozdeni raonik - a biljka je jedna od gore navedenih. Često se dešava da se vade obe biljke' negdje u isto vrijeme. Pošto se zgnječe i namoče u vodu' tečnost iz njih pomijša se s malo mlijeka. Sljedeći na tučku ili kocu' pacijent pije smješu' ponavljajući ovu bajalicu muškosti:
'Ti si biljka koju Varuna za sebe izvadi od Gandarve' ti moćna i strasna travo koju mi isčupasmo.
Usas' Surja' Pragapati' svi su sa mnom: svi će mi dati silu koju tražim; ona ima toplinu vatre. Kao mužjak antilope' o Travo' ti imaš svu snagu koja postoji' kao brat velikog Some...'
Ova pjesma završava crtanjem i prizivanjem svih moći Indre koje se porede sa „strasnom životinjskom silinom'.


Za buđenje strasne ljubavi kod žene
Ova se bajalica govori što je moguće više puta u toku punjenja Meseca i vjeruje se da je uvijek uspješna:

''Svemoćnom strijelorn ljubavi probadam tvoje srce, o, Ženo!
Ljubav koja nelagodu stvara, koja će te preplaviti, ljubav prema meni!
Ta strijela koja leti istinski i pravo, u tebi će razgoriti želju. Njen vrh je od moje ljubavi, a njen džilit moja odlučnost da te posjedujem!
Eto, srce je tvoje probodeno. Strijela je pogodila kući.
Ovim sam vještinama savladao tvoju snebivljivost, ti si se promjenila! Dođi k meni pokorna, bez ponosa, kao što sam i ja bez njega, kao što sam i ja pun žudnje! Tvoja će majka biti nemoćna da spriječi tvoj dolazak, a ni otac te tvoj neće moći da spriječi! Ti si sva u mojoj vlasti.
O, Mitra, o, Varuna, lišite je snage volje! Ja, samo ja, imam vlast nad srcem i umom moje voljene!''
Ovu bajalicu prati izrada i mahanje strijelom koja je fizički pandan imaginarne ljubavne strijele. Kao i s drugim činima ove vrste, obred može da izvodi ljubavnik ili opsjenar.

·    Za buđenje strasti muškarca
Postoji veoma veliki broj ovakvih čini. U principu, one slijede obrazac sličan onome koji koristi suprotni spol. Izgleda da je glavna razlika u činjenici da se moraju ponoviti sedam puta, a ženama se uvijek, zbog nekog nepoznatog razloga, preporučuje da nikada ne povjere drugim ženama svoje magijske aktivnosti. Bajalica počinje riječima: 
''Opsjednuta sam žarkom ljubavi prema tom muškarcu: ova mi ljubav dolazi od Apsarasa koji je uvijek pobjednik.
Neka taj muškarac žudi za mnom, neka me želi, neka izgara od želje za mnom! Neka ova ljubav izađe iz duha i uđe u njega.
Neka me poželi kao što ništa poželio nije! Volim ga, želim ga: on mora osjetiti isto za mene!
O, Maruce, neka ga ljubav ispuni; o, Duše vazduha, ispuni ga ljubavlju; o, Agni, neka gori od ljubavi za mene!...''

Vrlo često se koriste i sledeće čini:
''Snagom i zakonima Varune pozivam žarku silu ljubavi u tebi, za tebe. Žudnju, moćnog duha ljubavi kojeg svi bogovi stvoriše u vodi, pozivam i molim da tvoju ljubav osigura za mene!
Indrani je magnetisao vode ovom ljubavnom silom. I nju ja pozivam po zakonima Varune, da te razgore! (ponavlja se dva puta)
Volit ćeš me gorućom žudnjom!...''
Odbijanje takođe pruža mnogo prilika za upražnjavanje magije. U slučaju da žena napušta muža ili da zavoli nekog drugog, ova se bajalica ponavlja barem 49 puta i to uveče, sve dok se dotična ili dotični ne vrati.

·    Način osiguravanja povratka žene
''Naredio sam Nebu, Zemlji i svemu da miruju. Prizivam duha koji ima moć da sve stvari umiru. Svim sredstvima preko Agnija, natjeraj je da mi se vrati! Ove se moćne čini ne mogu poništiti. Na sto i hiljadu načina ti ćeš mi se vratiti!...''
Kao i kod većine drugih naroda, glavna briga mnogih pojedinaca u Indiji jeste da dovedu mladu. Prema Atarva Vedi to je samo po sebi jednostavno.

·    Čini za dobijanje žene

Uzimajući štap od bambusa ili onaj sa sedam čvorova, čarobnjak na vrh njega stavlja metalnu udicu koja simbolički predstavlja Indrinu udicu. „Klijent" sjeda na zemlju ispred gospodara, ne izgovarajući ni jedne riječi. Čarobnjak tada izgovara sljedeću bajalicu:
''Primam na sebe snagu, snagu stotinu ljudi. Uzimam ovu snagu u ime duha koji ovamo dolazi, koji sada dolazi, koji je došao. O, Indra, daj mi tu snagu!
Kao što Asvins uze Suriju, dijete Savitarovo, da mu nevjesta bude, tako je sudbina odredila da će ovamo doći žena za ovog čovjeka! Indra, tom zlatnom udicom dovedi ovamo ženu za onoga ko je želi!...''
Iako se od neposvećenih ne očekuje da upražnjavaju ove obrede, u opticaju je veliki broj manje-više ispravnih verzija štampanih Veda. Mnoge su nekompletne, ali sve imaju čini ljubavne magije koje koriste hiljade indijskih laika. Kod žena je omiljena ova bajalica za sticanje muža:

·    Čini za sticanje muža

''Ja tražim muža. Sjedeći ovdje raspletene kose, ja podsjećam na osobu pred ogromnom procesijom koji traži muža za ovu nevjestu bez ženika.
O, Arjamane! Ova žena ne može više da izdrži da gleda brakove drugih žena. Sad, poslij ovog obreda, druge će žene doći na njeno svadbeno veselje!
Datar drži Zemlju, planete, nebo. O, Datare, stvori za mene udvarača, stvori mu muža!...''


BLOKIRAJ CRNU MAGIJU LINK

Blokada protiv svih negativneih energija,crne magije,uroka,zlih ljudi...U potpunosti čisti energetski spektar,dovodi do harmonije pozitine energije,vraća pozitivno raspoloženje i otklanja crne misli.Blokada je audio zapis širokok spektra djelovanja,određenih frekvencija koji u potpunosti neutraliziraju negativnu energiju,puni organizam pozitivnom energijom i aktivira samoisceljiteljske sposobnosti organizma,revitalizira fizički i psihički organizam.

Audio zapis skida i plaća se direktno sa servisa.

                                                                            
                                                                                      LINK ZA DIREKTNU KUPNJU:

                                                                          LINK ZA KUPNJU

Nema komentara:

Objavi komentar