Translate

nedjelja, 27. listopada 2013.

Nakon nekoliko godina braka, primjetila sam da nam ne ide dobro.


Nakon nekoliko godina braka, primjetila sam da nam ne ide dobro. Suprug je radio u Zagrebu, a ja sam bila u Slavoniji . On je putovao svaki dan Osijek- Zagreb i suprotno. Tko bi u to mogao povjerovati? Kad god bi se vračao mi bi se svađali. Nismo mogli biti u blizini jedno drugom. A dok bi bio u zagrebu, strašno smo si nedostajali. I tako ja shvatim da tu nešto nije u redu. Čula sam za jednoga djeda u Čepinu, što je navodno jako dobro znao gatati. Uputila sam se kod njega. Ljubazno me je primio . Sjedio je na čelu stola, a u prostoriji je bilo puno svetih slika , nekakve biblije i još neke stvari. U rukama je imao malu krunicu koju je non-stop vrtio. Uperio je prst u mene i glasno rekao : Tebe je ovdje sami Bog poslao ! Sjedi ! I ja sam sjela. Tada je počeo mješati karte , pružio mi ih je ,da ih presječem. Zatim posložio po stolu i počeo svoju priću. Na dan tvoga vjenčanja , jedna starija udovica ti je na dar donjela...Tada je malo zastao , ušutio i zažmirio. Bila je takva tišina da su me sve trnci nekakvi prolazili kroz kožu. Pa je nastavio; Nekakvu posteljinu, ali ona je takva da ju ne možeš nigde upotrijebiti. Na nju je stavljen urok i to dosta jaki, da se ti i tvoj muž rastanete. Strašno me steglo u plučima. Gotovo sam se srušila u nesvjest. Sve mi se zacrnilo pred oćima. To je moglo biti samo jedno. Dali je moguće ? Kako svijet može biti tako okrutan? Da, ja jesam dobila takvu posteljinu na dar u svatovima od jedne udovice. A ta udovica ni manje ni više je bila moja rođena baka! Majka moga tate ! Sa suzama u oćima pogledala sam prema tome dedi. On je klimnio glavom i potvrdio je mojesumnje. DA. Ta udovica je iz tvoje familije. Ali zašto ? - pitala sam ga.  zato da napakosti tvojoj majki. Nije ju nikada voljela ! Ali ja sam joj unuka!! Njezina krv! Kako može, pa gdje će joj duša?  bačeno ti je i na najmlađe muško dijete. On će umrijeti !  Nisam mogla vjerovati svojim ušima. Histerično sam mu odgovorila ; pa dajte mi nešto da skinem to sa nas!! Plakala sam, urlala, klela. A on me je samo šutke gledao i pričekao da se malo umirim. Tada je nastavio ;  Ne mogu ti skinuti sa svega ! odluči se. Brak ili dijete ? pre jako je , žao mi je!Kao svaka druga majka , normalno je da sam se odlučila da spasim dijete ! Tako sam mu i rekla.tvoj mlađi sin spava na toj posteljini ? Sada mu je u krevetu ?upitao me Pomislila sam Bože mili kako taj čovjek zna svaku pojedinost? pa to znam samo ja! >> Da<< odgovorila sam mu. moraš to baciti. zapali ju ! Izvan svoje kuće. Tada mi je dao nekakvu vodu u kojoj je bilo nekakav bijeli korjen i trava. >> u tome kupaj maloga sedam dana. Evo ti i ova crna sol, pospi ju u dvorištu uz ogradu , gdje god postoji mogučnost ulaza u dvor. Dok budeš to radila moraš se moliti. Brak ti ne mogu spasiti. Probaj sa molitvama. Preporuči se nekom svecu i moli !Upozorio me i na to , dok budem molila, događati će se čudne stvari. Viđat ču svašta, možda i ćuti svašta. Ali nikako ne smijem prekidati molitvu. Što god da se desi. Kada sam krenila kući, upozorio me na još jednu mlađu žensku osobu, koja mi radi takve stvari. Nije mi htio reći tko je ona, samo je rekao da ću otkriti sama nakon par godina.  Ne smiješ vjerovati mlađim ženskim osobama! Kada sam došla kući, isprićala sam to sve svom mužu. Bio je ušokiran ! Pomogao mi je sa misijom! Bacili smo sol i molili se zajedno. Tada smo okupali djecu u "toj vodi" i ja sam počela molitvu! Prvo veče ; upalila sam posvečenu svijeću kleknila sam pokraj nje , napravila znak križa na sebi“oče naš koji jesi na nebesima“... U tom trenutku , moje su usne počele trniti, gotovo da ni ruke niti noge nisam osjetila, stezalo mi se grlo. Utihnula sam sa molitvom ,oktenila glavu prema sinovom krevetu i tada sam se cjela ukočila. Ona je puzala po zemlji . Jezilom je vrtila kao da se smije.Uzdigla je svoje glavu i uputila se u njegov krevet. Siktala je i kao da se razljutila. A ja sam bila nemočna. Nisam se mogla pomaknuti. Kao paralizirana. Tada mi je kroz glavu prošao glas onoga djeda . >> vidit češ svašta i čut, ali nastavi sa molitvom! Ne prekidaj ! I ja sam nastavila. Glasno sam molila. Bez prekida i skrušeno. Kada je molitva završila , okrenila sam se prema djetetovom krevetu , a zmije više nije bilo. Pregledala sam cijelu sobu i nije bilo niti traga nikakvoj zmiji. Drugo veče; Poslije kuponja djeteta u " onoj vodi" započela sam molitvu. Ovoga puta sam očekivala da če mi se pojaviti " nekakvo stvorenje" i bila sam spremna. Napravila sam na sebi znak križa i krenila sa molitvom. Hm. Kako sam napravila znak križa za početak, tako sam i za kraj. Želim reči da se uopće ne sječam molitve . Kao da ju je doslovce netko popapao. Barem mislim da sam se molila. Svijeća je dovoljno izgorila kao da sam izmolila te molitve koje sam trebala izmoliti. Treće veče; Sve se isto dogodilo kao i prethodno veče, samo mi je lice malo bilo ogrebano. Ništa strašno. Uglavnom ne sjećam se niti te večeri. Četvrto veče ; Izmolila sam se u miru, ali je stariji sin iz druge sobe uletio u našu sobu, i počeo uplašeno plakati .  “Mama Ovo če mi pojesti brata“ ! Vikao je jecavim glasom. “mama gleda me, gleda bracu, ima velike zube i gadne oči“. Upalila sam svijetlo, a na moje iznenađenje tamo gdje je taj stvor , tamo nije bilo ničega. probudio se i moj suprug ,ali ni on nije ništa vidio. umirili smo ga sa kratkom molitvom. Poslje nje , pogledali smo prema krevetiću, a tamo više nije bilo ničega. Tako je barem Marek rekao. Zanimljivo je to što je Lule cjelo vrijeme mirno spavao.Peto veče ; Također poslje molitve, odjedanput su se začuli nekakvi jaki zvukovi na tavanu, kao da netko razbija nekakve cigle ili nesto slično. Suprug se uputio na tavan. Ja sam ostala dolje u sobi. bilo me jako strah. Ma što je to na tavanu ? Konačno se vratio , onako blijed sjeo je na kauč i zbunjeno me gledao. konačno je prozborio. >> Tamo nema ništa. Nema nikoga, nema ničega.Kako pa jasno smo čuli da netko nešto razbija. Nevjerojatno.Šesto veče ; već me jeza prolazi pri samoj pomisli što se moglo dogoditi ovu noć. Vještice ili nešto slićno, ne znam. Znam da takve stvari nisu nimalo ugoddne, a niti zanimljive. U gluho doba noći probudio me vapaj moje dječice. mama , mama, probudi se ! zapomagali su zajedno. Ali toje meni bio kao san. Kao da ih gledam iz nekoga drugog kuta sobe. Ja sam ležala na krevetu , a oni su bili na meni. Maleni je iz krevetića također plakao vidjevši njih dvoje da plaču. A ja sam ležala, nepomično . Čekaj , kao da imam nešto na vratu ! Približila sam se krevetu da bi bolje vidjela. Bile su to moje ruke. nešto sam govorila, ali ne mogu čuti. U tom trenutku jako me zaboljelo u prsima i ja sam se probudila. skočila sam kao kada sanjaš nekakve grozote pa se probudiš sav mokar. Još uvijek sam držala svoje ruke na vratu. Jako sam se zakašljala i shvatila što se događa. Vrat mi je bio crven od pritiskanja mojih ruku. Da nije bilo moje dječice i njihovog vikanja i dozivanja mame, tko zna što bi sa mnom bilo? Moje mišljenje o tom događaju, je da je TO nešto borilo se do zadnjeg trenutka, samo da ja ne uspijem ukloniti taj urok sa nas. A kada sam več došla do kraja , jedino što mu je preostalo je da uđe u mene i pokuša me ubiti. Ali eto nije uspio. Molitva je bila jača od tih stvari. Ja znam da mnogi ne vjeruju u ove stvari ali toga je uvijek bilo i biti če. Mnogi se i u današnje vrijeme bave sa takvim stvarima samo što se to ne zna. Vjerujem , iako sam došla do kraja sa misijom, nisam još uvijek skinila TO nešto ako je i postojalo, a je sudeći po nekim slučajevima koje sam doživjela.


BLOKIRAJ CRNU MAGIJU LINK

Blokada protiv svih negativneih energija,crne magije,uroka,zlih ljudi...U potpunosti čisti energetski spektar,dovodi do harmonije pozitine energije,vraća pozitivno raspoloženje i otklanja crne misli.Blokada je audio zapis širokok spektra djelovanja,određenih frekvencija koji u potpunosti neutraliziraju negativnu energiju,puni organizam pozitivnom energijom i aktivira samoisceljiteljske sposobnosti organizma,revitalizira fizički i psihički organizam.

Audio zapis skida i plaća se direktno sa servisa.

                                                                            
                                                                                      LINK ZA DIREKTNU KUPNJU:

                                                                           LINK ZA KUPNJU

Nema komentara:

Objavi komentar