Translate

nedjelja, 27. listopada 2013.

Kako je to kad imate posla sa crnom magijom,evo njegove priče.



Ovim tekstom hoću da vam ispričam moje istinito iskustvo.Sve što ovde piše je istina i ne treba ga dovoditi u sumnju jer ne želim da se raspravljam nego da podelim svoja iskustva sa drugim praktikantima Visoke magije. Elem, jednog dana posle bombardovanja, a nakon dolaska DOS-a na vlast dosadi meni da budem siromašan.Tada sam imao ženu i dvoje dece radio sam kod privatnika i nisam imao za hleb. Godinama pre toga sam čitao magijske rukopise, grimoare, kabalu,jogu itd. U svim tim knjigama uglavnom piše da se magijske moći ne smeju koristiti za dobijanje novca i ja sam to poštovao. Međutim deca su mi plakala od gladi a ja nisam imao sa čim da ih nahranim. Bilo mi je došlo da se obesim. I onda se nešto prelomilo u meni, rešio sam da svo svoje do tada sakupljeno znanje upotrebim za sticanje novca, pa ako to ne uspe onda ću da se ubijem.Preduzeo sam sledeće poteze:

1. Imao sam ogromnu motivaciju,

2.Otišao sam u matični ured i tražio da promenim ime (u ličnoj karti).Uzeo sam ime u stilu Novcoljub Parić (naravno ovo nije to ime, ovo je samo radi ilustracije).

3.Otišao sam kod fotografa, obukao se potpuno u belo i slikao se u velikom formatu, zatim sam otišao kući i presvukao se u potpuno crno i ponovo otišao kod fotografa. Da napomenem da sam na obe slike imao u rukama bunt novaca (pozajmljen samo radi slikanja).

4.kada sm dobio obe slike presekao sam ih na pola i sastavio (crnu sa belom) savršeno su se uklopile.Druge dve pole sam bacio u šporet (smederevac).

5.Sliku sam uramio i okačio je na zid umesto ikone (nju sam bacio). 

6.Svakodnevno sam igrao ispred slike do dostizanja gnoze (gubitka svesti).Igru sam izmislio sam u stilu indijanskih vračeva i pevao sam pesmu od ABBA-e Money,Money.Da bih lakše ušao u stanje izmanjene svesti pušio sam svašta, od haša do kadulje (nakoliko puta sam kolabirao). Ženi sam strogo zabranio da me prekida, a ako se desi da padnem u komu neka ne pusti da crknem.

7.Da bih obezbedio kanal kroz koji će novac doći odlučio sam da otvorim neku firmi.Tada nisam imao blage veze šta je to firma.Pozajmio sam 200 DM i otišao kod advokata.Pare sam mu dao kao kaparu a kad mi otvori firmu onda ću ga potpuno isplatiti.


Dalje se sve munjevito odvijalo."Slučajno" sam upoznao neke tipove koji su nešto švercovali, a nisu imali preduzeće, pa su počeli da rade preko mene.Novac je počeo da se sliva ogromnom brzinom.Za godinu dana sam stekao i stan i napravio kuću (od trenutka kupovine placa do useljenja u novu kuću prošlo je tačno 90 dana).Kad god bi mi nešto trebalo (automobil na primer) našao bih sliku toga u nekom luksuznom časopisu i zalepio je selotejpom preko moje nove ikone (moje slike). Redovno sam nastavio da igram ispred nje. Ta stvar se materijalizovala neverovatnom brzinom (u roku od nekoliko dana).
To je priča u najkraćem, a sad o neželjenim dejstvima:
1.Kad dobiješ (materijalizuješ) neku stvar boluješ kao da si pio tri dana pa se trezniš.
2.Ne smeš raditi ništa fizički, ako na pr. pokosiš travu u dvorištu, ikona ne radi nekoliko dana.
3.Niko ne sme da dira ikonu. OVO JE VRLO VAŽNO!!! Ovo je ona stvar na kojoj sam pao.
Opisaću i to:
Osetim ja da sam IMPOTENTAN i vrlo se zabrinem! Razmišljam zbog čega bi se to desilo i slučajno primetim da je ikona pomerana.Pažljivo pogledam i primetim da je moja slika izgrebana između nogu.Pregledam sliku sa zadnje strane i vidim da je fotografija vađena iz rama.
Ukratko:moja glupava žena je sumnjala da je varam pa je izvadila sliku iz rama i izgrebala je makazicama između nogu da mi se osveti. Znao sam da to više ne može da se popravi pa sam uništio ikonu spaljujući je u šporetu.Došlo je do detonacije kao da sam naložio litru benzina (u osnovi ja sam naložio samo karton).Opet se sve munjevito odvijalo.Poreska policija mi je zatvorila firmu i traže neke poreze. Žena je doživjela nesreću i trajno je zdravstveno oštećena (razveo sam se), i ona me sada tuži na sudu da sam pomoću neke religiozna sekte izazvao njenu nesreću što je sudski nedokazivo.
Jednu kuću sam prodao da bih dao advokatima, druga je izgorela u požaru, a moja kola (novi BMW) je pozajmio moj drug i potpuno ih uništio. 
Uglavnom NAUČIO SAM LEKCIJU.

Kako je došao u dosticaj prvi put sa crnom magijom:

Kad je na jednom području velika koncentracija vojske onda svaka upotrebljiva žena (ispod 60 god) ima veliki broj udvarača. Međutim od 100% sposobnih muškaraca samo 20% ide na front, svi ostali imaju kojekakve potvrde da su ludi, ćoravi, gluvi, šepavi, te da su izuzetno značajni za državu pa ne mogu na front, te da su u radnoj obavezi itd.(cena te potvrde na mesečnom nivou je bila od 50 do 300 DM kod raznih korumpiranih službenika Republike Srpske Krajine). Mi koji smo stalno na frontu dobijemo 48 sati da se okupamo i presvučemo i nazad. Istina dobijemo mi i nešto para kad dođemo u grad ali kad pokušaš da zbariš neku žensku ne ide. Em nemaš dovoljno vremena, em ona ima takvih mušterija barem 10 komada. Šta nam preostaje nego da idemo u kafanu "Kod tri bručke", tamo je bilo ženskih koje su radile za novac,ali samo tri. Hiljade vojnika a tri prostitutke nije matematički izvodljivo. Pa mi onda naručimo pivo i rakiju to pomešamo i ošljemamo se i nazad na liniju. Uskoro i to nije bilo izvodljivo. Pojavili su se razni skotovi (to su ovi sa potvrdama) sa buntovima para i kilom zlata oko vrata u najnovijim kolima (sve manje-više opljačkano od hrvata). Takvi tipovi su postigli to da je cena seksa i pića vrtoglavo porasla. Uskoro nismo imali dosta novca ni da se napijemo. Ja sam za svoju platu mogao da popijem 3 (tri) piva. Mi koji smo dolazili sa fronta bili smo ekstremno netolerantni prema takvim tipovima. 

Sedimo nas nekoliko i pijemo pivo, ulazi zalizani tip sa poštoljem u ruci, puca uvis,puca po kafani,pogodi televizor, kad se gazda pobuni on mu baci bunt para na sto (oko trista nemačkih maraka) i kaže:"Evo ti kupi novi imaš kod Ljelje po 50 DM komad", onda se okrene nama šestorici koji smo zajednički skucali nešto para da kupimo 3 piva i pijemo po dvojica jedno i kaže:" Šta je klošari nemate za pivo, što ne pređete kod nas u Martićevce da zaradite neku paru", i baci nam neku siću na sto, kao prosjacima.Momak što je sedeo sa moje desne strane bez reči ustane, uzme automatsku pušku i ispali mu svih 30 metaka u prsa.Mi smo punili svaki treći metak svetleći tako da je ubijenom nekoliko sekundi gorela vatra u prsima i dimilo se iz njih (od svetlećih trasera). Uskoro je izbila velika gužva, mi smo pobegli u kasarnu a Martićeva policija je pokušala da nas uhapsi. Kada smo opleli po njima iz mitraljeza brzo su pobegli.To je dignuto na viši nivo i uskoro su našu grupu rasformirali, a nas rasuli kud kojeg, za skota niko nije odgovarao.

Mene prebace u Bihać.Tamo još nije bio počeo rat mada je bilo prilično zategnuto stanje.Momak koji je spavao ispod mene na vojničkom krevetu stalno je čitao neku knjigu, pitam ga šta čita on sakrije i kaže:" Nije to za tebe, ne bi ti to razumeo". Čitao je SVETA MAGIJA ABRAMELINA MAGA. Izmolio sm knjigu, i pročitao je. Tamo su opisani pečati (sigili) za postizanje materijalnih želja, ali potreban je pripremni period od 6 meseci da bi to mogao bezopasno koristiti. Pošto je bio rat na pomolu i u Bosni a ja nisam imao vremena za pripreme odlučim ja da koristim sigile bez pripreme.Nađem sigil za generalno zavođenje žena, nacrtam ga na dlanu leve ruke i krenem u grad. Uđem u jedan kafić, priđem jednoj devojci pipnem je levom rukom po njenom levom ramenu, ona se okrene, mi se upoznamo i ja se to veče dočepam SEXA!!!

Nastavim sa tom praksom, uskoro sam imao moju ergelu kako sam ja to zvao, 7 komada, tri srpkinje i četiri muslimanke. Bio sam sa svima u isto vreme, one nisu znale jedna za drugu. Izlazio sam u grad i unapred razmišljao koju da izaberem za to veče, nekad i dve (jednu do deset časova kad moram tobož u kasarnu, a drugu od 10-12 kada sam stvarno morao da se vratim). Ali u kasarni su se zabrinuli za mene. Ja sam svake noći imao noćne more i to nisam znao. Urlao sam po celu noć i budio čitavu spavaonu. Kapetan mi je naredio da idem na psihijatrijski pregled.Tamo otkriju da je to verovatno posledica mog boravka na frontu,daju mi neke tablete i prebace me iz grada u neku pustinju, da budem osmatrač vazdušnog prostora. Tu nas je bilo samo trojica, spavali smo u bunkeru sa pacovima i mogli smo da se deremo do mile volje i po noći i po danu (što smo i činili od muke). 

I danas povremeno imam noćne more, ali ne žalim, taj period 1992 godine i sad smatram najlepšim u mom životu.



Na koji način je radio crnu magiju: Za one koji žele uništiti nečiji brak ili unijeti razdor u neku obitelj služi kletva "Vjenčanja s Paklom" koja diže vrlo kaotične vibracije Pakla. Njome možete uzrokovati to da između bračnog para zavlada trajna mržnja. Stoga je ovo kletva koju upotrebljavate protiv nekoga koga zaista mrzite iz dubine duše.

Za ovu kletvu trebaju vam četiri crne svijeće, slika žrtve i ulja za mazanje. Potrebna vam je slika samo jednog bračnog partnera, a ako imate sliku na kojoj su oboje, usredotočite se samo na jednu od osoba. Također su vam potrebni jedna crvena olovka, čekić, dva čavla i četvrtasti komad drveta veličine 2,5 x 2,5 centimetra.

Prvo namažite svijeće uljem i za vrijeme toga mislite na kaos koji će ova kletva donijeti. Vizualizirajte u svom umu mentalni pakao kroz koji će žrtva prolaziti, pokušavajte zamisliti kako se bračni partneri svađaju koristeći riječi velike mržnje i nasilja. Na kraju zamislite kako se te dvije osobe razvode.

Stavite sliku osobe na komad drveta i crvenom olovkom nacrtajte crveno srce na njegovom (njenom) čelu i na njegovim (njenim) grudima. Čekićem zakucajte čavao u srce naslikano na čelu žrtve na slici i izgovorite ove riječi:

Ovim čavlom probadam ti um ludilo sada će te snać'.


Zatim zabijte drugi čavao u srce nacrtano na žrtvinim grudima i recite slijedeće:

Ovim čavlom probadam ti srce
uskoro će te ljubav prema bliskoj osobi proć'.

Postavite crne svijeće na četiri mjesta oko slike žrtve, prema stranama svijeta, a vi se okrenite prema istoku. Upalite svijeće i meditirajte još jednom nad kletvom. Neka vosak sa svijeća pada na sliku žrtve. Sve ovo simbolizira da je okružen tamom, negativnošću i kaosom. Kad osjetite da ste spremni, nastavite kletvu i iskreno izgovorite slijedeće riječi:

Gospodari Tame, Gospodari Noći
učinite djelotvornom ovu kletvu,
uzmite ovog čovjeka koga pred sobom vidim,
uništite mu karmu, srušite ga na tlo.
Nek se njegov brak sruši u prah
donesite kaos i mržnju kao početak.
Iskidajte njihovu ljubav u sitne komadiće,
što je bilo, nestalo je, sad je vrijeme za to.
Više neće biti zajedno,
njegova fino istkana obitelj sada je skršena.
Ako od njih netko je želi popraviti
drugi će ga poželjeti ubiti.
Više neće biti nikada kao jedno
tvoj kraj je tu!
Što učinjeno je, učinjeno je.
Gospodari Tame, Gospodari noći
nek' ova kletva djeluje.
Tako neka bude.

Nakon što ugasite svijeće, ostavite sve na mjestu jer ćete drugi dio molitve morati ponavljati tri noći, počevši od paljenja svijeća, meditacije i recitiranja kletve. Nakon tri noći još ostavite sve na istom mjestu da bi vibracije ojačale i primile se svog posla. Kad osjetite da je kletva počela djelovati, uklonite sve, a i to uklanjanje i bacanje "dokaznog materijala" može biti neka vrsta rituala, jer možete vizualizirati kako je to upravo bacanje u smeće uništenog života vaše žrtve.

I za kraj, evo i kletve taštine koja će donijeti ludilo. Osoba na koju je bacate izludjet će se mislima umišljajući da je ružna i da je svijet prezire. Najbolje žrtve za to su tašte osobe, one koje se oslanjaju na svoj izgled i koje bez njega nisu ništa.
Uzmite kosu ili odrezane nokte žrtve, te njegovu ili njenu sliku. Na drugoj strani slike napišite crnom olovkom "ljepota i šarm". Zapalite sliku na plamenu vatre (najbolje je to učiniti na otvorenom prostoru) i počnite izgovarati riječi kletve:
(Ime osobe) koju sada vidim poludjet ćeš od taštine ti.
Vidjet ćeš sebe k'o što te drugi vide al' ljepota će te posve napustiti.
Sve što je bilo nestat će, istina je to ljepota je tvoja odletjela od tebe.
Gledaš u zrcalo, da uljepšaš sebe, al' mlado ti je lice došlo do svog kraja.
Tvoj ogromni je ego srušen u ludilo padaš u spomen toga.
Sve ti to uzimam zbog sveg onog što radiš ti.
Jednom mislila si da tako si divna sad rušim te da upoznaš svoju sudbinu.
U zraku miris je smrada, i oko tebe, ti kosu gubiš.
U svom umu gubiš razum, taština sada je bol tvoj!...
Prihvaćam ovu manifestaciju moći božanstava koje vladaju Tamom ponora... Lucifera, Belzebuba i Astarota!
Vodite me u mojim pokušajima i uslišajte moje želje.
Tako će biti!



Uzmite pepeo, stavite ga u vrećicu i pospite oko žrtvine kuće. Ako ste u mogućnosti ući u žrtvinu kuću onda pepeo posipajte po kući žrtve na raznim mjestima.Nakon što ste završili s kletvom neko vrijeme meditirajte nad njenim posljedicama. Nakon toga ugasite vatru.


BLOKIRAJ CRNU MAGIJU

Blokada protiv svih negativneih energija,crne magije,uroka,zlih ljudi...U potpunosti čisti energetski spektar,dovodi do harmonije pozitine energije,vraća pozitivno raspoloženje i otklanja crne misli.Blokada je audio zapis širokok spektra djelovanja,određenih frekvencija koji u potpunosti neutraliziraju negativnu energiju,puni organizam pozitivnom energijom i aktivira samoisceljiteljske sposobnosti organizma,revitalizira fizički i psihički organizam.

Audio zapis skida i plaća se direktno sa servisa.

                                                                            
                                                                                      LINK ZA DIREKTNU KUPNJU:

                                                                           LINK ZA KUPNJU

Nema komentara:

Objavi komentar